dinsdag 13 januari 2015

shopblog!!


Mijn moeder en ik gaan altijd samen eens in de zoveel tijd naar de primark om eens flink in te slaan. Toen de primark in Den Haag, vlakbij ons, werd geopend moesten we natuurlijk even langsgaan. We zijn extra vroeg opgestaan om net na openingstijd lekker rustig te kunnen shoppen. Wat ik allemaal heb gekocht kun je hieronder zien.



Ik ging naar de primark voor twee zwarte broeken. Voor school en stage moet ik altijd zwart gekleed zijn dus ik kon er nog wel wat gebruiken. Ik kocht twee simpele zwarte broeken voor 13 euro.

Ook zag ik nog een leuke spijkerbroek met een vlekken print. Ook deze kostte 13 euro.


Weer voor school en stage kocht ik een simpele zwarte trui. Die zien jullie rechts.

Links zien jullie een zwarte trui met een kraagje. Aan de achterkant is het een wit bloesje.


Ik ben gek op fluffie truien en de primark pyama kleding. Ik kocht een fluffie trui voor 15 euro en een pyama shirt voor 5 euro.


En als laatste nog wat praktische dingen zoals haarelasticjes, sokken, ondergoed en een toilettasje.


Ik had nog een cadeaubon van de Ici Paris en ik wilde heel erg graag iets van Philosophy hebben. Ik kocht de microdelivery exfoliating facial wash.

Bij de Xenos kocht ik nog waxmelts in cranberry mandarin.


Als laatste alweer ben ik nog even langs MAC geweest. Daar kocht ik een paint pot en een blush. Hierover komen binnekort nog artikelen.

Wat is het laatste wat jullie hebben geshopt?

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten