zaterdag 3 januari 2015

Mac wishlist

 

Nog niet heel lang geleden kocht ik mijn eerste MAC product namelijk een lipstick. Niet lang erna mocht ik soft & gentle aan mijn stash toevoegen. Als je eenmaal MAC producten heb begin je toch een soort verzameling. Ik denk natuurlijk ook alweer na over producten die ik nog graag wil hebben. Vandaag laat ik jullie mij MAC wish list zien.

Als eerst staan er heel erg veel lipsticks op mijn lijstje. Ik heb niet een specifieke lipstick maar er zijn heel veel bekende lipsticks die ik nog graag wil proberen. Ik vind mijn lipstick van MAC echt geweldig en ik draag hem ook erg veel.

Nog een product waar ik nog niet weet welke kleur ik precies wil is een blush. Over de blushes van MAC hoor ik zo enorm veel dat ik er graag een wil proberen.

Over de fluidline brow gelcreme hoor ik niet heel erg veel. Ik wil er wel graag een van proberen. Omdat er maar 3 kleuren verkrijgbaar zijn wil ik wel even in de winkel proberen of de kleur wel bij mij past.

Ook zou ik nog een losse oogschaduw willen. En dan de perfecte matt bruin en een perfecte matte highlighter. Dat zijn twee kleuren die ik bijna elke dag gebruik.

Over de pro longwear concealer heb ik tot nu toe alleen maar goede verhalen gehoord. Daarnaast vind ik hem in verhouding helemaal niet duur. Deze voeg ik dus ook graag aan mijn lijstje toe.

Als laatste spreken hun oogschaduwkwasten mij heel erg aan. Zeker de blendingskwast wil ik heel graag proberen!

Wat willen jullie graag proberen van MAC?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten