vrijdag 30 januari 2015

Kruidvat oogreinigings pads

Mijn oogmake-up eraf halen in de avond is niet mijn favoriete bezigheid. Het duurt vaak lang en je krijgt het er lastig af. Tot nu toe heb ik altijd de Kruidvat oogreiniger gebruikt met olie. Ik ben benieuwt wat ik van deze oogmake-up remover pads vind!

 
Het zijn dunne pads die doordringt zijn met het product. Lekker makkelijk en snel dus!
Ik moet zeggen dat ik het een heel erg fijn product vind! Als ik echt veel make-up op heb heb ik er soms wel twee per oog nodig. Maar met eyeliner en mascara krijg ik het er prima af met 1 pad.
Heb ik die dag wat gevoeligere ogen kunnen ze wat irriteren. Ik heb hele gevoelige ogen en heb voor de rest nauwelijks last van deze pads. Erg tevreden ben ik hierover!

4 opmerkingen:

  1. ik wil het al een tijdje proberen, maar toch eerst er wat over lezen. nu ben ik dubbel zo nieuwsgierig om ze te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij een erg fijn en handig product.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed en fijn! Ik ben echt veel te lui om mijn oogmake-up eraf te halen, dus ik denk dat ik deze ga proberen! X

    BeantwoordenVerwijderen