donderdag 29 januari 2015

Maybelline vloeibare lipstick

Toen ik laatst door mijn gemaakte foto’s zat te kijken vond ik nog foto’s terug die ik gemaakt had in Spanje. Omdat het product niet te koop is in Nederland wilde ik er eigenlijk geen review over schrijven. Toch vond ik de foto’s zo leuk om terug te zien dat ik besloten heb toch iets over dit product te schrijven.

Ik heb het over de Maybelline vloeibare lipstick. Nog niet te koop in Nederland maar ik hoop dat ze wel naar Nederland komen!
De verpakking is super leuk! Het product zit echt in een lipstick vorm.
Dit is de applicator. Hij werkt prima.
Ik vind het product eigenlijk meer een gepigmenteerde lipgloss dan echt een vloeibare lipstick. Je krijgt echt een prachtige glans met heel erg veel kleur!
Ik heb de kleur 400 alluring coral. Een prachtige koraal kleur.
Echt een prachtig product! Ik hoop deze snel tegen te komen in het Kruidvat. Ik betaalde er 12 euro voor.

2 opmerkingen: