dinsdag 6 januari 2015

Goede voornemens

Het nieuwe jaar is alweer even begonnen en dat betekend dat er weer heel veel mensen zijn die nu volop gaan sporten en gaan werken aan hun ‘nieuwe ik’. De goeie voornemens vliegen je om de oren. Ik weet dat goeie voornemens een trend zijn onder de beautybloggers dus wilde ik het een en ander kwijt over mijn goeie voornemens.

Laat ik maar met de deur in huis vallen door te zeggen dat ik niet echt in goeie voornemens geloof. Ik bedoel, hoeveel van de goeie voornemens die elk jaar gemaakt worden worden nou echt waargemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik ze zelf maak ik ze na een week alweer vergeten ben.
Als ik iets wil veranderen dan doe ik dat gewoon meteen en niet pas aan het begin van een nieuw jaar. Dat ik niet in goeie voornemens geloof betekend niet dat ik geen doelen heb voor het nieuwe jaar. Ik ben wel van mening dat een mens doelen nodig heeft in zijn leven. Vooral ik heb dat erg nodig om motivatie te houden. Daarnaast vind ik het leuk om doelen te hebben en te zorgen dat ik deze behaal.
Een van mijn doelen voor 2015 is het halen van mijn rijbewijs. Het beginnen met lessen was een enorme drempel die ik over moest. Toen ik eenmaal begon viel het allemaal reuze mee. Toch gaat het echt niet vanzelf en heb ik tijdens de lessen al heel wat hindernissen begaan. Er zullen zeker nog meer dingen komen waar ik tegenaan ga lopen maar ik weet zeker dat dat wel goed gaat komen en ik wil zeker zo snel als mogelijk mijn rijbewijs gaan halen in dit jaar.
Voor mijn opleiding heb ik ook nog een aantal doelen. Het halen van mijn eerste jaar is natuurlijk een groot doel van 2015. Over dit doel maak ik me niet heel veel zorgen. Over mijn cijfers heb ik ook een aantal doelen gesteld zodat mijn motivatie hoog blijft.
Maken jullie goede voornemens? Zo ja, hou je die ook echt vol?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten