zondag 21 december 2014

Waarom ik van kerst hou!

Ik hou van kerst! De winter vind ik niets maar kerst zorgt er altijd voor dat het toch nog leuk is. Omdat het bijna zo ver is wil ik graag een artikel over kerst maken. Vandaag vertel ik waarom ik kerst zo leuk vindt!

De liefde voor kerst zit een beetje in het gezin. Mijn ouders houden ook enorm van kerst. Het huis wordt dan ook begin december al getransformeerd tot een kersthuis. Van de verlichting in de tuin tot het kerstwc papier is ons huis helemaal kerst. De hele kamer staat vol met kerstspullen en echt overal waar je kijkt is kerst. Vooral in de avond is het heel erg sfeervol met alle lampjes en kaarsjes. Daarnaast is het gewoon nog veel leuker om thuis te komen.
Kerst is voor mij niet alleen eerste en tweede kerstdag, het is gewoon heel de maand december. De sfeer is gewoon zo ontzettend leuk. Het is wel druk maar toch probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten. Alles ziet er veel mooier uit met kerst en de sfeer is overal anders dan normaal.
Winkelen met kerst is ook echt geweldig. De limited editions zijn echt geweldig. Merken komen met hun mooiste producten. Ik ben er dol op!
En als laatste ben ik gewoon dol op de gezelligheid. Familie komt bij elkaar en het is gewoon gezellig. Lekker eten met zijn alle.
Wat vinden jullie leuk aan kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten