zaterdag 20 december 2014

New in

Shopblogs zijn artikelen en filmpjes die bij mij altijd favoriet zijn. Ik vind het leuk om ze te lezen en bekijken. Toch vind ik het zelf lastig om na het shoppen altijd een shopblog te maken. Daarom heb ik een tijdje geleden besloten af en toe te laten zien wat ik nieuw gekocht heb de afgelopen tijd. Het was alweer een tijdje geleden dat ik zo een artikel heb gemaakt en ik heb weer hele mooie nieuwe producten binnen.

Bovenin zien jullie het Make-up revolution chocolade pallet. Een super mooi pallet die ik kreeg voor mijn verjaardag. Ik heb deze nu al wel een tijdje maar toch wilde ik hem in dit artikel nog even laten zien.
Een product die ik nog helemaal niet zo lang heb is de Essence lipstick. Deze lipstick komt uit de come to town LE. Deze LE licht nu in de winkel en heeft hele leuke producten. Zeker waard om een kijke te gaan nemen.
De NYX blush in de kleur Taupe staat al een tijdje op mijn wishlist. Het is een blush maar ik wil hem gaan gebruiken om te shapen. Daar staat hij ook bekend om.
Mijn tweede MAC product is ook alweer binnen. Ook dit product stond op mijn wishlist. De MAC mineralized skinfinish in soft & gentle. Een prachtige highlighter.
De twee prachtige producten van Geurlain heb ik gekregen van mijn stage. Het is een primer en een foundation. Het zijn echt prachtige producten.
Voor mijn verjaardag kreeg ik kwasten van Real Techniques. Omdat ik die zo fijn vond heb ik met de 10% korting actie nog twee kwasten besteld. De setting brush en de blush brush.
Willen jullie meer weten over de producten kunnen jullie even op mijn blog kijken naar de reviews.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige aankoopjes. Die Nyx taupe blush en Mac Soft and Gentle staan ook hoog op mijn wishlist. Wat fijn trouwens dat je die producten van Guerlain gekregen hebt van je stage. Hier ga je vast veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Ik ben super benieuwd naar het Makeup Revolutionaire pallete!

    BeantwoordenVerwijderen