maandag 22 december 2014

Producten voor de feestdagen!


Met de feestdagen pakken we allemaal net wat meer uit. Niet alleen qua kleding, maar wij beautyliefhebbers ook met make-up. Er zijn bepaalde producten die we met de feestdagen eindelijk weer uit de kast kunnen halen. Vandaag maak ik een lijstje met de producten die ik meer gebruik tijdens de feestdagen.

Glittereyeliner! Voor de normale doordeweekse dag net iets te veel maar tijdens de feestdagen kan het allemaal. Hoe meer glitter hoe beter.

Losse oogschaduw! Losse oogschaduw vind ik normaal net iets te lastig. Het is makkelijk een gewone oogschaduw erbij te pakken. Met kerst maakt het niet uit. We doen er uren over om onze make-up te doen dus die losse oogschaduw kan er best bij. Daarnaast geeft het meer pigment en glitters af.

Donkere lipstick! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook zonder de feestdagen wel zou dragen. Toch springt dit meteen in mijn hoofd als ik er aan denk. Een mooie donker rode lipstick kan een look helemaal afmaken.

Nepwimpers! Nepwimpers draag ik eigenlijk bijna nooit. Met een mooie kerstlook kunnen ze toch eigenlijk niet ontbreken.

En als laatste elk product met overdreven veel glitter erin. Het kan niet genoeg glitter zijn met de feestdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten