dinsdag 23 december 2014

Huidverzorging routine

De laatste keer dat ik mijn huidverzorgingsroutine liet zien was deze heel anders dan nu. Het leek mij wel weer eens tijd voor een update. In deze update laat ik dus alleen verzorging zien, geen reiniging.

 
Ik ben gek op serums en merk dat ik mijn huid hier echt mee kan beïnvloeden. Het eerste wat jullie zien is de Aloë Vera gel van The body shop. Door mijn school is mijn huid op het moment erg gevoelig geworden. Op hele gevoelige plekjes breng ik dit product aan. Het helpt daar heel er goed tegen.
Het serum van de Hema gebruik ik voor de hele droge plekjes. Deze gebruik ik vooral rond mijn neus.
En instant comeback serum van Benefit gebruik ik eigenlijk over heel mijn gezicht. Oneffenheden trekken hierdoor weg en mijn huid ziet er gladder en stralender uit.
Voor mijn ogen gebruik ik de oog crème voor de gevoelige huid van Kruidvat. Ik weet dat veel zeggen dat een oog crème niet helpt. Toch heb ik een hele gevoelige en droge huid rondom mijn ogen en deze crème helpt daar goed tegen.
In de ochtend gebruik ik een crème voor de gevoelige huid. Op dit moment is dat een product van Yves Rocher. In de avond gebruik ik een vettere crème van Diadermine.
Wat gebruiken jullie?

1 opmerking: