maandag 1 december 2014

Favorieten van November


Het is weer tijd voor een favorieten artikel! Deze keer de favorieten van November. De maand van mijn verjaardag, de eerste toets week op mijn opleiding en natuurlijk de maand dat sinterklaas weer in Nederland is. Een maand die weer eens voorbij gevlogen is!

Ik begin met een product die ik niet kan missen tijdens de koude dagen namelijk lipbalm. Mijn lippen worden weer enorm droog en de EOS lipbalm is naast dat hij ontzettend leuk is ook nog eens heel erg fijn.

De lingerie de peau foundation van Geurlain kreeg ik van mijn stage. De kleur van deze foundation past gewoon perfect bij mijn huid. Hij dekt goed maar je ziet hem bijna niet zitten. Echt een prachtige foundation!

In een van de Benefit pakketten zat de Dandelion blush/highlighter. Ik ben niet zo een enorme fan van hele erge glitter highlighters. Dit is daarom een perfecte highlighter voor mij. Hij heeft niet echt een glans en glitters maar geeft een super mooie glow aan het gezicht.

Het Chocolade pallet van make-up revolution is echt op mijn lijf geschreven. Een pallet met kleuren die gewoon perfect bij mij passen. Sinds ik dit pallet heb heb ik hem elke keer weer erbij gepakt. Echt een prachtig pallet.


Hoewel ik net zij dat ik niet van enorm veel glitter en glans hou in highlighters zit er toch een redelijk glanzende highlighter in mijn favorieten. Ik heb het over soft & gentle van MAC. Sinds ik deze heb gebruik ik hem afwisselend met Dandelion van Benefit elke dag. Heb ik een matte blush vind ik deze heel mooi. Maar heb ik een blush met shimmer vind ik hem wel wat veel van het goede en draag ik liever de highlighter van Benefit.

De stay dont stray van Benefit is een oogschaduwbasis die ik echt geweldig vind. Hij maakt je oogleden mooi egaal en laat je oogschaduw er mooier uitzien en zorgt er voor dat het langer blijft zitten.

How to make brows wow pallet van Essence zag er meteen al erg mooi uit. Toch wist ik niet of dit wel wat zou worden omdat ik hiervoor liever wenkbrauwpotlood gebruikte. Toch is dit echt een top product in combinatie met mijn wenkbrauw kwastje van Real techniques. Ik gebruik het nu elke dag.

Wil je meer weten over de producten dan kunnen jullie naar de reviews gaan. Ik heb over bijna alle producten wel wat geschreven.

2 opmerkingen: