zondag 30 november 2014

Budget body butters.

Vorige week schreef ik een stukje over de body butters van the body shop. The body shop heeft echt geweldige body butters maar 16 euro voor een body butter is wel veel. Daarom laat ik deze week 3 body butters zien die ik ook heel erg fijn vind en die een stuk goedkoper zijn.

Laat ik beginnen met de body fruit collectie van de Kruidvat. Over deze collectie heb ik al eerder geschreven. Ik vind de producten hieruit echt geweldig. Hierboven zien jullie twee van hun body butters. Het zijn echt harde boters maar smeren wel fijn uit. Ze trekken vrij snel in.
De eerste geur is bleuberry &lynchee een hele zoete maar toch frisse geur. En de paarse verpakking is de geur cranberry&pomegrnate. Dit is een hele frisse geur.
Daarnaast licht er nog een body butter van treacle moon. Dit is een merk die bij de AH XL te koop is. Een heel erg leuk merk met leuke verpakkingen en die niet al te duur is. De body butters zijn wat zachter van structuur maar nog steeds zijn het echte boters. Ze ruiken lekker en zijn fijn in gebruik. Dit merk heeft naast hun body butters nog meer hele fijne producten.
Wat vinden jullie fijne bodybutters?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten