woensdag 3 december 2014

Eos lipbalm

Toen de EOS lipbalms werden geïntroduceerd was het een veelbesproken product. Nu het al wat ouder is word het niet veel meer besproken en zijn er al een aantal dupes te vinden. Een van de dupes heb ik geprobeerd maar ik ben altijd benieuwt gebleven naar deze lipbalms. Toen ik zag dat de afro winkel in Den Haag deze producten verkoopt ben ik er toch een gaan halen.

De EOS lipbalm was natuurlijk een veel besproken product omdat het product natuurlijk rond is. Makkelijk om mee te nemen en aan te brengen. Het is niet alleen makkelijk maar het ziet er natuurlijk ook super leuk uit.
 
De ronde vorm werkt heel erg handig. Super precies werkt het natuurlijk niet maar voor een kleurloze lipbalm is dat helemaal niet nodig.
Ik heb de geur bleuberry. Ik vind het een heerlijke geur maar je moet echt van bleuberry houden. Ik ben er echt gek op het is een van mijn favoriete geuren. Maar hou je niet van bleuberry zal je deze geur ook echt totaal niet lekker vinden.
Ik vind het echt een super leuk product! Het is niet alleen fijn, zeker nu het weer koud is, maar het is ook een hele leuke accessoires. Ik wil er zeker nog meer smaken van proberen! Ze zijn dus te koop bij de Afro winkel in Den Haag. Daarnaast zijn ze ook online te koop. Ze kosten 5 euro per stuk.

1 opmerking: