dinsdag 11 november 2014

Yves rocher vitamine spray

Een product waar ik niet meteen enthousiast over was in de winkel maar waarbij een vriendin me toch overhaalde hem te kopen is de vitamine spray van Yves Rocher. Het product sprak me wel aan maar ik wist niet goed wat ik ermee moest. Ik heb hem heel erg lang getest en kan er nu mijn mening over geven.

Deze vitamine spray van Yves Rocher bevat 50 milliliter en heeft de geur van pink grapefruit. Vitamine zijn altijd goed voor het gezicht en ook de rest van de ingrediƫnten zien er erg goed uit.
Ik heb besloten om deze spray naast mijn bed te leggen en voor het slapen over mijn gezicht te sprayen naast mijn normale verzorging.
Het voelt heel erg goed. Het voelt heel erg fris aan op het gezicht. De spray had net iets zachter gekund.
Het resultaat van de spray vind ik ook erg fijn. Het is niet zo dat het een wereld van verschil is maar mijn huid ziet er een stuk frisser uit.
Al met al ben ik er dus echt tevreden over. Het voelt erg fijn en goed aan. Daarnaast heeft het ook nog een goed effect op mijn huid. Een echte must have voor op het nachtkasje dus! Hij kost 3.95.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil deze ook nog proberen, maar is niet meer te verkrijgen op de webshop oftewel heb ik erover gekeken :)
    Fijne artikel!
    X

    BeantwoordenVerwijderen