maandag 10 november 2014

The body shop body butters

Het wordt weer kouder en ik merk het nu al aan mijn huid. Mijn huid word droger. Ik ben al een tijdje weer aan het smeren met body butters in plaats van body lotion. Mijn favoriete body butters zijn toch wel die van The body shop. Vandaag laat ik jullie zien welke ik heb.

Als eerst heb ik twee kleinere verpakkingen. De strawberry, die kocht ik omdat ik deze geur iets langer wilde proberen voor ik er een grote verpakking van kocht. Ik wilde kijken of ik deze geur niet zat zou worden. En de geur mango deze kreeg ik in een goodiebag.
De kleine verpakkingen zijn niet alleen super handig om mee te nemen maar je kunt ze ook gebruiken als handcrèmes. Zeker in de winter vind ik het soms wel fijn om een klein potje mee te nemen om tussen door te smeren.
Deze twee zijn iets dunnere body butters. Je kunt ook zien dat het product, doordat ze op 1 kant staan, naar die kant is gezakt. Desondanks verzorgen ze nog steeds heel erg goed!
De geuren zijn echt heerlijk! Mango is denk ik een bekende geur onder de meeste. Ik vind het een lekkere geur maar ik moet ook eerlijk toegeven dat dit niet mijn favoriete geur is van the body shop. Aardbei vind ik echt heerlijk. Het is een echte aardbei geur zonder dat hij chemisch ruikt.
De eerste body butter die ik ooit kocht was de papaya body butter. Deze kocht ik toen met een actie voor 10 euro. De blueberry body butter die kocht ik nog niet zo heel erg lang geleden voor maar 8 euro. Ik kocht deze omdat dit mijn favoriete geur van the body shop is.
Deze twee gebruik ik wel voor het hele lichaam en dan is het wel echt makkelijker om een grote verpakking te hebben.
Deze twee producten zijn echt boters. Ze zullen niet verschuiven als je ze op zijn kant legt.
De geuren zijn ook echt weer heerlijk. Blueberry is mij favoriete geur van The body shop. Papaya is ook echt een super lekker. Het is een wat meer aanwezige geur dan blueberry maar nog steeds heel erg fris.
Welke body butter is jou favoriet?

2 opmerkingen: