vrijdag 7 november 2014

Victoria secret body lotion

Vorige week scheef ik al iets over de victoria secrets body splashes, vandaag ga ik het nog even over de body lotions hebben. Zoals ik al zij zijn deze twee producten weer volop te koop bij de Etos en ik wil met dit artikel nog even laten weten hoe fijn ze zijn!

Ik heb er maar 1 in de geur amber romance. Een heerlijke geur die wel erg aanwezig is en ook goed blijft hangen voor een body lotion.
De verpakking vind ik erg leuk en ook best wel handig in gebruik.
Ik ben echt iemand die van body butters houd en hoe meer het voed hoe fijner ik het vind. Toch kan ik op zijn tijd een luchtige body lotion wel waarderen. Dit is er dan zeker 1 die ik pak. Het is zeker niet zo voedend als een body butter maar voor een lotion voed hij wel gewoon goed.
Hij verspreid fijn over de huid en doet zijn werk goed. Ik ben er heel erg tevreden over en kan ze zeker aan jullie aanraden!

2 opmerkingen: