zaterdag 8 november 2014

wenkbrauwmesjes

Ooit zag ik deze wenkbrauwmesjes voorbij komen bij beautygloss. Ze vielen me gelijk op en ik besloot ze maar eens te gaan proberen. Nu zo een ruime 2 jaar later heb ik ze eindelijk. Ik was ze eigenlijk helemaal vergeten en ze nooit voor een leuke prijs tegengekomen. Eindelijk kwam ik ze drie weken geleden tegen bij het Kruidvat.

De mesjes komen met zijn 3e in een verpakking. Voor 1,50 vind ik dit heel erg goedkoop.
De mesjes zien er goed uit. Hebben een bescherm huls om het mesje zelf. De vorm van het mesje zorgt ook dat je hem goed en makkelijk vast kunt houden.
De mesjes zijn zo gemaakt dat je je huid er niet mee opensnijd maar je makkelijk haartjes weg kan halen. Ik vind het heel erg handig om mijn wenkbrauwhaartjes een beetje naar boven te kammen en ze dan af te snijden. Het gaat niet super makkelijk maar het werkt wel en je snijd je huid er niet mee open.
Ik deed dit voorheen met een klein schaartje en vind dit echt een veel betere oplossing. Ik ben er daarom erg blij mee!

2 opmerkingen:

  1. Ik ga eens kijken bij de Kruidvat, ik zocht dit nog! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit. ik heb ze al gezien maar toch laten liggen, jammer x

    BeantwoordenVerwijderen