dinsdag 18 november 2014

shopblog: truien

Het word weer steeds kouder en ik moet toegeven dat ik het nu al heel erg koud vind. Als er iets is waar ik niet van hou is het wel kou. Ik ben dus alweer opzoek naar lekker warme truien. Toen ik er een tijdje terug twee tegen kwam voor een leuk prijsje besloot ik om deze met jullie te delen.

Ik was er al een tijdje naar opzoek en eindelijk vond ik hem! De ‘fluffie’ trui. Een trui met haartjes. Hij is super zacht, niet alleen van buiten maar ook van binnen. Het is een langer model. Ik draag hem nog vrij hoog wat ook prima kan. De zakjes maken de trui nog leuker vind ik zelf. Het geeft de trui wat vorm.
Ik kocht hem in een vrij onbekend winkeltje in de Boogaard (Den Haag) voor 15 euro. Nu ik er 1 heb wil ik er meer! Ze zijn zo warm, zacht, comfortabel en ze staan nog best wel leuk.
Dan de selfie trui. Dit is een trui zoals een trui hoort te zijn vind ik. Een beetje een hoog model. Hij is heel simpel maar heel erg fijn. Hij is warm en heeft een hele zachte stof van binnen. Ook deze kocht ik in het zelfde winkeltje voor 15 euro.
Wat voor truien vinden jullie fijn en waar kopen jullie ze?

1 opmerking:

  1. Ze zijn leuk! Ik heb laatst nog eentje gekocht van de h&m divided X

    BeantwoordenVerwijderen