woensdag 19 november 2014

Mijn veelgebruikte tassen



Vandaag vertel ik jullie wat meer over mijn veel gebruikte tassen. Ik heb niet super veel tassen die ik veel gebruik maar voor alles wat ik doe heb ik wel een andere tas. Het leek mij wel een leuk idee om te laten zien welke tassen ik waar voor gebruik en waarom.


 
Ik begin met mijn schooltas. Deze tas heb ik ooit eens gekocht bij de Primark. Hier past echt super veel in en hij is gewoon perfect voor mijn boeken. Ik heb hem al heel erg lang en ik moet zeggen dat ik wel bang ben dat binnenkort de handsvaten eens af gaan breken. Zeker omdat mijn tas altijd zo zwaar is. Ik ben benieuwt hoelang deze tas nog meegaat. Ik hoop nog heel erg lang!

(blogspot heeft de structuur van de tas op de foto heel raar gemaakt. Hier kan ik helaas niets aan veranderen. In het echt is dit natuurlijk niet zo.)

Deze schattige tas kocht ik bij de Bristol. Ik gebruik hem voor mijn werk en heb er dan ook standaard een flesje water en mijn werkkleding in zitten. Ik heb vaak best wel haast voor ik naar me werk moet, omdat ik meteen uit school ga. Daarom vind ik het handig om gewoon alleen mijn tas te hoeven pakken en weg kan gaan.


Dan heb ik nog een sporttas van Nike ertussen zitten die mijn moeder voor me meenam uit haar werk. Hij komt van Avance. Deze tas neem ik mee naar school als ik veel spullen mee moet nemen voor praktijk lessen en daarnaast gebruik ik hem ook als ik gewoon ergens veel spullen mee moet nemen. Heel charmant is hij niet maar er past heel erg veel in.


De laatste tas is een neppe Micheal Kors tas. Deze kocht ik in Spanje omdat ik de slangen print echt geweldig vond. Deze neem ik vaak mee als ik een middagje ga shoppen of gewoon iets leuks ga doen en niet veel hoef mee te nemen. Er past nog redelijk wat in maar hij is wel echt te klein voor school.
En dit waren mijn tassen. Als laatst wilde ik nog even een tip geven voor mensen die voor verschillende gelegenheden verschillende tassen dragen. Ik heb in mijn kamer een bakje staan waar ik standaard als ik thuis ben mijn sleutels, portemonnee, lipbalm en oortjes in doe. Ga ik weg dan pak ik die spullen weer uit het bakje en doe ik ze in de tas die ik op dat moment meeneem. Zo heb je nooit het probleem dat je je spullen nog in je andere tas heb laten zitten.

1 opmerking: