maandag 17 november 2014

Essence how to make brows wow make up box

Toen de essence make-up boxen naar Nederland kwamen was ik meteen razend enthousiast. Ik wilde ze allemaal hebben! Toen ze eenmaal in de winkel lagen vielen ze me eerlijk gezegd wat tegen. Alleen het nude pallet en het wenkbrauw pallet leken me wel mooi. Een tijd terug schreef ik al een positieve review over het nude pallet. Vandaag kunnen jullie lezen over het wenkbrauw pallet.

De uitstraling van de boxen zijn echt geweldig. Het ziet er gewoon ontzetten leuk uit! Niet alleen een leuk product maar ook leuk voor op je stash.
 
Natuurlijk zit er ook in dit pallet een spiegeltje met een kaartje erachter. Op het kaartje staat hoe je je wenkbrauwen kunt epileren en hoe je ze kunt bijwerken.
In het pallet zitten drie wenkbrauwkleuren. De lichste is precies goed voor mij. De middelste is iets te rood voor mij en de donkerste echt te donker. Daarnaast zit er nog een highlighter in wat ik erg leuk vind. Ik vind het er echt bij passen en het maakt de set compleet. Onderin zit er nog een klein pincet en een kwastje. Het kwastje gebruik ik niet maar het pincet is nog best wel fijn.
De pigmentatie van het product is super! Natuurlijk niet zo goed als een oogschaduw maar dat moet je ook niet willen met een wenkbrauwpoeder. De highlighter is ook erg mooi en goed qua pigmentatie.
Ik gebruik de lichtste kleur en deze is erg mooi voor mij. Ik breng hem aan met de brow brush van real techniques. Mijn wenkbrauwen zien er netjes maar natuurlijk uit. Ik hoef niet teveel moeite te doen om een mooi resultaat te krijgen. De poeder blijft er echt de hele dag opzitten. Dus je krijgt gelukkig geen vervaagde wenkbrauwen door de dag heen.
Ik was hiervoor niet zo van de wenkbrauwpoeder maar gelukkig heeft de mooie uitstraling van dit product mijn overgehaald om hem toch te kopen. Ik gebruik dit product nu elke dag en vind het echt heel er fijn! Hij kost 5,99.

2 opmerkingen: