vrijdag 21 november 2014

Real Techniques expert face brush

De expert face brush van Real Techniques is denk ik wel de bekendste kwast van dit merk. Ik wil hem echt al heel erg lang hebben maar de prijs en de verkrijgbaarheid hield me tegen. Toen ik jarig was kreeg ik onder andere deze prachtige kwast van mijn vriend. Sinds dien ben ik hem trouw elke dag gaan gebruiken om hem te testen. Gebruik ik hem nu nog steeds elke dag? Als je dat wil weten lees dan snel verder.

De verpakking ziet er leuk uit maar niet heel speciaal. Het is gewoon de uitstraling van dit merk. Ik vind het leuk en mooi maar wat ik al zij niet bijzonder.
De kwast zelf ziet er heel erg mooi uit. Hij ziet er niet goedkoop uit en je kunt hem rechtop neerzetten wat erg handig is. Hij heeft de perfecte vorm en grootte om makkelijk te kunnen vastpakken.
Hier zien jullie de vorm van de haartjes. De haartjes zijn echt mega zacht. Het is een best wel kleine kwast voor heel het gezicht maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar totaal geen last van heb met gebruiken. Hiervoor had ik een veel grotere kwast maar gelukkig stoort het me totaal niet.
De haartjes zitten dicht op elkaar wat heb heel compact en stevig maakt. Perfect dus voor vloeibare producten zoals vloeibare foundation. Ik gebruik hem daar ook voor.
Vanaf het moment dat ik deze kwats voor het eerst gebruikte was ik verkocht. Het gemak waarmee je je foundation opbrengt is zo fijn. Het gaat makkelijk en snel. Daarnaast ziet mijn make-up er echt mooier uit as ik het aanbreng met deze kwast. Veel egaler en ik bereik sneller het resultaat wat ik wil.
Het is denk ik wel duidelijk dat ik geen andere kwast meer aanraak! Ik kan deze kwast aan iedereen aanraden. Ik denk ook om precies te weten hoe fijn deze is je het echt zelf moet ervaren. Je kunt dit merk op heel veel webshops kopen. Deze kwast kost 14.99.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb gebruik zelf die kwast ook & hij is geweldig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf een dupe van deze kwast en ik ben er ontzettend blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen