donderdag 20 november 2014

Benefit kerstpakket

Laatst vertelde ik jullie aliets over het Goodies a gogo pakket van Benefit, vandaag heb ik weer een kerstpakket van Benefit voor jullie. Ik zag deze en was opslag verlieft. Ik besloot hem voor mezelf te kopen als verjaardagscadeau.

Dit is het fun size flirts pakket wat ook weer in een super leuke verpakking zit. Weer in de vorm van een huisje. Deze keer is het niet zo dat er in dit pakket nog een metalen huisje zit die biedt als een soort pallet. Hier zitten de producten gewoon los in verpakt. Misschien wat minder leuk mar ik snap de keuze. Er zit hier wel erg veel in en het bevat geen oogschaduws. Ik vind het denk ik alleen maar fijner in gebruik dat het los zit.
Het eerste product die er in zit is de porefessional. Dit is een primer die de poriƫn kleiner maakt. Deze verpakking bevat 7,5 ml. In en grote verpakking zit 44 ml en die kost 33 euro.
Naast de porefessional zit er nog een primer in het pakket namelijk that gal. Dit is een brightning primer. Deze bevat ook 7,5 ml.  In een grote verpakking zit 11 ml en die kost 30 euro.
De they’re real mascara zagen jullie ook al n het vorige pakket voorbij komen. Ik ben heel erg fan van deze mascara! Hier zit een kleine verpakking in van 3 g. In een grote verpakking zit 8.5 gram en deze kost 24.50.
Er zit nog een mascara i het pakket. Ik heb nooit een andere mascara dan de they’re real mascara van Benefit geprobeerd dus ben hier erg benieuwt naar! Zeker omdat de meeste mensen alleen de they’re real mascara kennen vind ik het leuk dat deze erin zit.  Ik hbe het over de bad gal lash mascara. In het pakket zit een verpakking van 4 g. In het groot is hij 8.5 gram en kost hij 22.50.
De leukste verpakking uit het pakket is het serum wat erin zit. Dit flesje bevat 5 ml. In het groot bevat hij 30 ml en kost hij 49 euro.
De ooh la lift is een oplichtende concealer voor onder de ogen. In het pakket zit een verpakking van 2.5 gram. In het groot is hij 7gram en kost hij 23,50.
Onder de concealer zit een dandelion highlighter. Het is meer een oplichtende gezichtspoeder dan een highlighter. Ik vind het persoonlijk mooier! In het pakket zit een verpakking van 3 gram. In het groot is hij 7 gram en kost hij 33 euro.
Dan zit er nog een stay dont stray oogschaduwbasis in. Hier heb ik ook al wat over gezecht in het andere pakket van Benefit. Een heel erg fijn product! Hier zit 2.5 ml in. In het groot zit er 10 ml in en dan betaal je 25.50.
Daarnaast zit een vloeibare blush posietint. Deze bevat ook 2,5 g. In de winkel koop je 12.5 gram voor 33 euro.
En als laatste de sun beam highlighter. Ook deze bevat 2.5 g. In de winkel koop je voor een verpakking van 13 ml 27 euro.
Voor dit pakket betaalde ik 30 euro. Hij kost officieel 40 euro. Een heel erg leuke cadeautip!

3 opmerkingen: