zaterdag 22 november 2014

Ciathé nagellakje

Toen Ciathe te koop was bij de Big bazar ontstond er een soort van explosie van ciathe reviews onder de blogs. Ook ik heb toen een lakje gekocht die ik vandaag voor jullie review.

De kleur is een heel erg mooi licht roze kleurtje met een prachtige glans. De kleur heb ik van heel zicht bij gefotografeerd omdat ik niet goed uit kom leggen wat nou de precieze kleur is.
Het kwastje is heel standaard en werkt daardoor prima! Ik heb liever een standaard borsteltje dan een hele bijzondere. Die werken meestal toch niet zo goed.
 

De kleur is heel erg mooi! het is een licht dekkende kleur. Echt een nude kleur voor mij. De glans vind ik echt heel erg mooi en maakt de lak echt speciaal!
Kun je nog een Ciathe lakje scoren bij de big bazar dan zou ik dat zeker doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten