woensdag 29 oktober 2014

Yves Rocher mascara

Nog nooit had ik iets van de make-up van Yves Rocher geprobeerd. Eerlijk gezegd sprak het me ook niet heel erg aan. Toch werd ik meteen enthousiast toen ik deze mascara kreeg bij mijn aankoop. Ik ben hem meteen gaan testen en vandaag review ik hem voor jullie!

De verpakking vind ik prachtig. Normaal ben ik niet zo van het gouden en de glans. Maar bij een mascara huls kan ik het altijd wel waarderen. De vorm, kleur en opdruk zien er luxe uit.
Het borsteltje is heel simpel en loop van dik naar dun af. Ik vind hem heel erg fijn. Juist het simpele werkt goed voor mijn wimpers en doordat hij dun afloopt kun je goed in de binnenste ooghoek.
De mascara is echt super fijn in gebruik. Hij brengt makkelijk aan voelt goed op mijn wimpers en maakt geen klontjes. Hij maakt me wimpers echt mooi lang en separeert ze mooi. Echt volume krijg je niet bij deze mascara maar daarvoor kun je eventueel nog een andere mascara voor gebruiken.
Ik ben heel erg tevreden over deze mascara! Normaal moet ik altijd even wennen aan een mascara maar deze vond ik meteen heel erg goed. Ik gebruik hem elke dag.

4 opmerkingen: