zaterdag 11 oktober 2014

spam je blog

Ik vind het altijd super leuk om andere blogs te ontdekken. Vaak kijk ik dan ook op spam je blog artikelen. Ik heb er al een tijdje geen een meer gemaakt dus het leek me wel weer eens tijd. Aangezien ik deze week ook niet veel tijd en inspiratie had voor een uitgebreid artikel hou ik het vandaag simpel en mogen jullie deze blogpost voor mij invullen.

Schrijf hieronder in de comments dus een stukje over wie je bent en wat voor blog je precies hebt. Maar er een leuk stukje van zodat het niet alleen maar reclame is maar ook leuk om te lezen! Ik zal ook op iedere blog kijken die hieronder reageert en misschien laat ik wel een reactie achter!
Fijn weekend allemaal!!

3 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Ik ben Mandy, 21 jaar en blog al 5 jaar op mijn beautyblog NailGloss;
    http://www.nail-gloss.blogspot.com
    Elke ochtend komt er een artikel online, ik schrijf voornamelijk over makeup en nagels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat we mogen spammen.. Mijn blog is http://mijnleveninbeeld.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat we mogen spammen :) Mijn naam is Mariƫlle, ik ben 19 jaar en ik blog op http://www.gekopmakeup.nl. Mijn artikelen gaan over beauty, fashion, DIY en nog veel meer. Elke dag komt er een artikel (soms een video) online over een van deze onderwerpen. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen, mocht je het leuk vinden dan kun je me ook volgen op Bloglovin. Ook op Instagram ben ik actief: gekopmakeup. Liefs Mariƫlle

    BeantwoordenVerwijderen