vrijdag 10 oktober 2014

Essence how to make nude eyes palette

Toen ik hoorde dat Essence en Catrice hun schappen gingen uitbreide was ik echt mega enthousiast. Zoveel nieuwe producten die erbij kwamen! Het meest benieuwt was ik toch wel naar de schattige how to make palette van Essence. Ik besloot er eerst maar 1 te kopen en ging voor het nude eyes palette.

De verpakking vind ik echt geweldig. Het ziet er helemaal niet goedkoop uit maar wel heel erg leuk. Heel stevig is het niet maar dit is dan ook niet echt een palette die je overal mee naartoe zou nemen.
Ook de binnenkant ziet er super leuk uit. Er zit een spiegeltje in en een kwastje. De kleuren hebben elk hun eigen naam en zitten in kleine ronde tinnetjes.
Achter het spiegeltje zitten kaartjes met een ooglook voor overdag en een voor in de avond. Leuk dat het erbij zit! Dit doet me wel heel erg denken aan merken zoals Benefit of Urban Decay.
Hier zien jullie de kleuren en de namen van de oogschaduws. Ik vind het echt een prachtig palette. Gewoon simpel maar wel heel erg mooi en perfect voor overdag.
De pigmentatie is ook heel erg goed. Ik kreeg het niet echt goed op de foto maar het zijne echt mooie oogschaduws. Ze zijn niet heel korrelig en geven echt veel kleur af. Ze blenden erg mooi in elkaar over en worden niet een kleur op het ooglid. Ondanks dat de kleuren allemaal bruintinten zijn liggen ze niet zo dichtbij elkaar dat je bijna geen verschil ziet.
Ik ben hel erg blij met dit palette en ga denk ik zeker voor een tweede palette uit deze serie! Het palette kost 5,99 wat ik een mooi prijsje vind. Ik hoorde hier en daar wat mensen zeggen dat ze het duur vonden voor Essence. Het is misschien niet wat je van essence verwacht maar het product zelf is ook erg out of de box en de meeste goedkopen merken hebben niet zulke leuke paletje als deze. Ik vind het een prima prijs voor dit product.

5 opmerkingen:

  1. Ziet echt leuk uit! Ik wil ze zeker ook proberen want oogschaduw die niet korrelt en budget is die kan niet ontbreken in mijn stash!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie basic palette. De verpakking vind ik vooral erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit, wil deze ook nog kopen! X

    BeantwoordenVerwijderen