woensdag 1 oktober 2014

Favorieten september

De maand sebtember is alweer voorbij en dat betekend een nieuwe favorieten van de maand. Voor mij is het alweer een tijd geleden dat ik zo een artikel heb geschreven omdat ik de vorige twee maanden vooruit had geschreven voor de vakantie. Dit is dus weer een up to date favoriete.

Mijn eerste favoriet is de Bleuberry shower gel van The body shop. Ik heb denk ik nog nooit zo een lekkere geur geroken. Ik hou echt van de geur van deze douchegel en gebruik hem heel erg graag! Verder is het gewoon een hele simpele douche gel in gebruik maar daarom vind ik hem juist zo fijn.
Het oh so special palette van Sleek stond al heel er lang op mijn wish list en het palette heeft me ook niet teleurgesteld. Het is echt een prachtig palette en gebruik hem bijna elke dag.
De happy mist van Rituals kocht ik in het vliegtuig. Ik had de handcrème van deze geur en vond die al heel erg lekker. Maar  in combinatie met deze mist vind ik hem echt super lekker. De geur is heerlijk en blijft ook best lang hangen. Daarnaast is het ook een fijn product om je tussendoor op te frissen.
Helemaal links zien jullie een flormar lipstick in een my lips but better kleurtje maar dan net iets wat meer roze. Een moeilijke kleur om te omschrijven maar hij is echt prachtig! Daarnaast blijft hij goed zitten en droogt hij mijn lippen niet uit.
De laatste tijd glim ik best wel snel en de mat magique foundation van L’Oréal zorgt ervoor dat ik bijna de hele dag niet ga glimmen. En buiten dat is het ook een erg fijne foundation.
Over de nieuwe vloeibare lipsticks van miss sporty hebben jullie vast al erg veel gehoord. Ik besloot er maar eens twee te proberen en een van de twee is zeker een favoriet geworden. Het is een hele mooie kleur en een erg fijn product.
Naar een goedkope doorzichtige lipliner zocht ik al een tijdje. Eindelijk heeft essence er een in zijn assortiment en hij is heel erg fijn. Mijn lipstick blijft langer zitten en trekt niet meer buiten de lijntjes.
Wat zijn jou favorieten van deze maand?

3 opmerkingen:

  1. Mooie favorieten! Die lipstick van Flormar lijkt mij mooi. Ik hou wel van zo'n my lips but better kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik he de lipliner ook van Essence, en wat is hij goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooie favorieten heb je :)!
    Ik wist niet dat essence een doorzichtige lippotlood in hun assortiment hebben, ik zal eens gaan kijken want het lijkt me een super handig lippotlood :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen