zaterdag 18 oktober 2014

Cadeau tip!

Vandaag heb ik een leuke cadeautip voor jullie! Ik vind het persoonlijk altijd super moeilijk om leuke cadeaus te bedenken dus als ik iets leuks vind om cadeau te doen deel ik dat graag met jullie.

Ik heb het vandaag over een heel schattig setje van de Etos. Het is een badkuip met 3 hele leuke producten.
Als eerste zit er een body butter in. Dit is de limoncello soda cream body butter. Het is een hele schattige verpakking van 30 ml.
Als tweede weer een super leuke verpakking dit keer van 50 ml. Dit is een raspberry body wash.
En als laatste zit er een lipgloss in het setje. Het is een strawberry lip butter van 15 ml. Het is dus niet echt een lipgloss maar meer een lipbalm.
Ik vind het echt zo een ontzettend leuk setje. De verpakkingen zien er heel erg schattig uit. Ook vind ik het erg leuk dat er producten in zitten die niet zo heel voorspelbaar zijn. Je ziet niet heel vaak dat er een lipbalm in een cadeau set zit. Daarnaast is dit setje ook nog is betaalbaar want hij kost 5 euro. Een heel erg leuk cadeau dus!

2 opmerkingen:

  1. Leuke tip!
    Leuk om in je badkamer te zetten als decoratie :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje! De limoncello geur lijkt me heel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen