maandag 15 september 2014

Opgemaakt #7


 
Toen ik terug kwam van vakantie schrok ik echt wat ik aantrof in mijn opgemaakt bakje. Hij zat, ondanks dat ik alles van vakantie al had weggegooid, helemaal vol. Daarna ben ik ook nog gaan opruimen waardoor hij nog voller zat. Het was dus echt tijd voor een opgemaakt artikel!

Het is deze keer heel veel omdat ik er een tijdje niet op heb gelet en ik veel heb weggedaan met opruimen. Ik ga daarom geen hele lange omschrijving geven bij elk product. Ik zal vertellen wat het is, of het op is of weg gaat en of ik het fijn vond.

John Frieda Briljant Brunette conditioner, Deze is op en vond ik ondanks dat deze voor bruin haar is heel erg fijn.

Gliss kur anti klit spray, deze heb ik een hele tijd heel er veel gebruikt maar gebruik ik nu niet meer. Omdat er nog bijna 4 flessen stonden doe ik er 1 weg.

Gliss kur shampoo, Deze is op maar vond ik eigenlijk niet heel erg fijn.

Whoosh shower jelly van lush, Deze vond ik echt super fijn!

Scrubhandschoen, Deze heeft mijn vriend gebruikt op vakantie dus deze gaat weg. Ik vind scrubhandschoenen altijd heel erg fijn.

FA deodorant mini, Deze is op en was heel erg fijn.

Kruidvat handcrème, Deze is niet op maar ruikt niet meer goed hij was wel heel erg fijn.

Etos baby olie, Deze was wel heel fijn maar er zitten allemaal stukjes in.

Kruidvat make-up remover, Deze is op en gebruik ik altijd voor het verwijderen van mijn make-up.

Gold flower gezicht crème, Deze is niet op maar het is een crème met spf. Ik heb hem al zo lang dat ik niet denk dat hij nog zal beschermen tegen de zon.

Hema gezichtsborstel, Deze vond ik fijn maar was toe aan vervanging ik gebruik er nu een van The body shop.


Essence concealer, Deze is op en is echt super fijn!

Miss sporty so matte perfect stay poeder, Deze is ook op en vond ik ook erg prettig.

Essence wenkbrauwpotlood, Deze is zoals jullie zien ook op en heb ik alweer opnieuw in gebruik omdat ik hem heel erg fijn vind.

Essence multi action mascara, Deze was wel prima maar niet geweldig en is wel op.

Action mascara, voor een action mascara vond ik hem erg goed maar ook weer niet geweldig in het algemeen hij is niet helemaal op.


Hier zien jullie enorm veel lipproducten die ik weggooi ze zijn allemaal niet op. Ik moest echt mijn lade een beetje uitmesten. Dit zijn dus de producten die ik toch niet fijn genoeg vond of ik vond de kleur niet zo mooi.

Essence lipbalm

Etos mini lipglossjes

Max doorzichtige lipgloss

Labello

Max 2 in 1 lipgloss

Essence LE liptint

Max lipgloss

NYX lipstain

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! Volgende keer zal het wat minder zijn en dan kan ik ook wat meer vertellen over de producten. Wat hebben jullie de afgelopen tijd opgemaakt?

7 opmerkingen:

  1. Ik vind die anti klit spray super fijn! Was die niet meer goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel hoor hij was nog wel goed. Maar zoals ik al zij had ik nog 3 flessen staan en ik gebruik het gewoon niet meer. Daarom doe ik er 1 weg.

      Verwijderen
  2. Stuk voor stuk fijne producten! xx
    Ik volg je trouwens vanaf nu via Bloglovin' xx

    Mijn nieuwe link: www.beautybloglaura.me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items, en wat heb je veel opgemaakt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel mooie producten heb je opgemaakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat heb je veel opgemaakt. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen