vrijdag 5 september 2014

Opgemaakt #7

Het is weer tijd voor een opgemaakt artikel! Dit keer zat mijn bakje niet alleen maar vol met spullen die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt, maar ook met producten die ik weg doe. Ik heb weer wat ruimte gemaakt in mijn stash.

Als eerste  heb ik weer wat testertjes opgemaakt. Een dagcrème van Clinique, een nachtcrème van estee lauder en een foundation van YSL.
Bijna altijd zit er wel een foaming shower gel van Rituals bij. Ook deze keer weer. Dit keer is het de Yogi Flow. Een hele lekkere geur.
De moroccan Argan olie crèmespoeling van de Kruidvat ging er echt super snel doorheen. Mijn moeder en ik vonden het allebei echt een hele fijne crèmespoeling.
En als laatste op deze foto Angels on bare skin van Lush. Ik vind dit echt een hele fijne face wash. Ik moet wel zeggen dat ik hem nu wel een beetje zat ben. Ik heb hem een hele lange tijd achter elkaar gebruikt omdat ik hem wel op wilde maken voor dat hij ging bederven. Nu wil ik ook wel weer graag andere producten gebruiken.
Aan de linker kant zien jullie een concealer van Miss sporty. Deze was erg fijn en is ook best wel snel opgegaan. Ik vond he erg fijn voor onder mijn ogen.
Daarnaast staat de Odina nachtcrème. Deze vond ik een hele tijd geleden erg fijn en heb er al eerder een tube van opgemaakt. Deze stond er al een hele tijd en was bijna op. Ik gooi het laatste restje weg omdat ik hem gewoon niet meer gebruik en hij al heel erg lang staat. Maar ik heb hem altijd erg graag gebruikt!
Daarnaast staat de oogreinigings olie van Odina. Deze vind ik gewoon heel erg slecht en gooi ik daarom weg. Hij haalt mijn make-up er niet zo heel erg goed af waardoor ik echt moet boenen. Nee totaal niet fijn.
En als laatste op de foto staat een lippenbalsem uit een oude LE van Catrice. Deze vond ik echt HEEEL erg fijn! Helaas is hij echt op. de verpakking is prachtig dus deze ga ik nog ergens neerzetten in mijn kamer.
Wattenschijfjes zitten er ook altijd bij. Deze keer zijn het de wattenschijfjes van de Albert heijn. Deze waren prima.
Boven op de wattenschijfjes liggen twee sticks. Deze zijn voor onder de ogen en voor op puistjes. Deze werken gewoon totaal niet en gebruik ik dan ook nooit. Deze gooi ik weg.
De Bazar beauty reinigingsdoekjes heb ik gebruikt om mijn bureau mee schoon te maken en om swatches mee te verwijderen. Ik vond ze wel een beetje droog en ze roken niet zo heel erg lekker. Ik koop ze daarom niet meer opnieuw.
Weer een product van Odina namelijk de reinigingsgel. Deze vind ik ook niet fijn. De gel plakt heel erg en stinkt ontzettend. Ik heb hem 1 keer gebruikt en daarna nooit meer. Ook deze gaat de prullenbak in.
En als aller laatste de dagcrème van de Kruidvat. Deze staat al heel erg lang in mijn stash maar gebruik ik echt nooit. Ik vind het gewoon geen fijne crème, deze gaat dus ook de prullenbak in.
Wat hebben jullie de afgelopen tijd opgemaakt of weggegooid?

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien :)
    Ik probeer zoveel mogelijk op te maken, gewoon omdat ik niet graag iets weg smijt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de douche foam van Ristuals is heerlijk ik heb ook gehad in die geur en ik wil hem zeker opnieuw kopen maar eerst mijn douche gels en andere producten wat opmaken voor ik weer wat ga kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik probeer nu ook redelijk wat op te maken, gewoon om meer van mijn producten te kunnen genieten

    BeantwoordenVerwijderen