donderdag 4 september 2014

Essence wave goddess 2 in 1 eyeliner


De LE wave goddess van Essence bevat drie prachtige eyeliners. Ik heb hier de donkerste blauw van genomen. Ik neem normaal eigenlijk nooit zulke producten mee maar het leek me wel erg leuk om deze te proberen. Vandaag review ik hem voor jullie.

De 2 in 1 eyeliner vind je in 3 kleuren. 3 tinten blauw. Ik heb de donkerste. Deze heet 01 life is better when you surf.
Dit is de dikke kant van de eyeliner. Ik moet zeggen dat ik heir in de eerste instantie niet heel erg veel van verwacht had, maar er valt erg goed mee te werken!
En hier zien jullie de dunnen kant. Een heel dun en stevig puntje.
De kleur is echt heel erg mooi! hij dekt gelukkig ook erg goed. het eerste en tweede streepje is gezet met de dikke kant en de derde met de dunne kant. Zo zien jullie dat je met de dikke kant ook prima dunne lijntjes kunt maken.

Deze eyeliner heb ik gemaakt met de dunne kant. Erg mooi. Hij ziet er een beetje hobbelig uit maar dat komt door mezelf. Je kan hier echt heel erg makkelijk een mooi lijntje mee maken. (PS: de foto staat op zijn kop en ik krijg hem op geen enkel manier normaal. in mijn bestanden staat hij gewoon normaal. iemand een idee hoe dit komt?)
 
 
En hier de eyeliner met de dikkere kant. Ik vond hem echt verassend fijn. Het lijntje zelf zet ik liever met de dunne kant, maar de wing daar is de dikke kant ideaal voor.
Heb je deze eyeliner eenmaal op je oog zitten gaat hij nergens meer naartoe. Na een dag dragen is hij er wel redelijk eenvoudig af te krijgen maar ik vilde de eyeliner er meteen afhalen, nou dat ging dus niet. Ik heb uiteindelijk een zwarte eyeliner eroverheen aangebracht.
Ik ben heel erg enthousiast over deze eyeliner! Hij kosten 2.99.

3 opmerkingen: