dinsdag 2 september 2014

Essence wave goddess oogschaduw


Ik vind creme oogschaduw altijd erg leuk om te gebruiken. Daarom vond ik het ook super leuk dat Essence er een aantal in een van hun LE’s had zitten. De roze en de blauwe spraken mij heel erg aan.
 
In totaal zijn er 4 kleuren. 3 tinten blauw en een roze. Ik heb de roze (04 life is better when you surf) en de lichtste blauwtint (03 stand up and paddle!)

De verpakkingen zien er leuk uit en de zijn ook erg handig. Ze zitten stevig in elkaar en zijn niet heel erg groot.


Wat ik heel erg fijn vind is dat de producten zijn afgesloten met een kartonnetje. Zo weet je in ieder geval zeker dat ze nog niet gebruikt zijn.


Hier zien jullie de roze kleur. Hij zat een beetje raar in de verpakking waardoor ik dacht dat hij uitgedroogd was. Dit is gelukkig niet zo. De substantie is heel erg romig maar ze blijven toch goed op het oog zitten.


De blauwe kleur zit wel gewoon helemaal in de verpakking. De kleur is echt super mooi!! ook deze is goed gepigmenteerd en romig.

Ik heb foto’s van de swatches gemaakt maar om een of andere reden zijn die verwijderd. In ieder geval was ik erg onder de indruk. De kleuren zag je erg goed ook al is de blauwe kleur erg licht en ze brengen makkelijk en fijn aan. De pigmentatie is zoals de meeste crème oogschaduws, erg goed.

Ik ben erg tevreden over deze producten! Dus mocht je ze nog tegenkomen dan zal ik ze zeker meenemen. Ze kosten 2,39 per stuk.


4 opmerkingen:

  1. Ze zien er leuk uit, maar ik zou niet weten waar ik ze voor moet gebruiken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie ze niet meer bij ons :( maar hopelijk in de kortingsbakken wel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijn dat ze afgesloten zijn! ik vind niks zo erg als dat je thuis komt en je een vingerafdruk ergens in ziet.... brrr

    BeantwoordenVerwijderen