zondag 28 september 2014

Back to basic: alle basis

Back to basic was een concept die ik alweer een hele tijd geleden bedacht. Ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn om alle basis dingen over make-up even op een rijtje te zetten. Na heel wat weken van plannen, bedenken, foto’s maken en artikelen schrijven is back to basic alweer bijna aan zijn einde.

Na al deze weken heb ik alle onderwerpen die ik bedacht heb besproken met jullie. Elke zondag kwam er een artikel online waarin jullie alle basis dingen over een bepaald onderwerp konden lezen. Ik ben door maar onderwerpen heen maar back to basic is nog niet helemaal afgelopen.
Ik heb voor de komende weken nog een paar andere onderwerpen bedacht waarin ik nog wat dingetjes vertel over basis dingen van make-up. Specifiek over producten zal het niet meer gaan want die heb ik allemaal besproken. Zie het als een Extraatje. Ik hoop dat jullie het een leuk concept vonden en jullie de aankomende paar weken ook nog blijven lezen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten