dinsdag 5 augustus 2014

W7 in the nude palette


Gister schreef ik al over het in the buff pallet, vandaag is het in the nude pallet aan de beurt. Deze keer is het een dupe van het naked  palette. Ook deze heb ik niet dus weer een normale review.


De verpakking vind ik super mooi. Natuurlijk niet zo mooi afgewerkt als de echte naked 3 maar over het algemeen vind ik dit blik ook weer erg mooi. Ook deze verpakking stevig.


Dit pallet ziet er echt super uit heel anders dan het in the buff pallet. Je kan ze gerust allebei aanschaffen want je krijgt echt twee totaal verschillende palette. Hetzelfde kwastje zit in dit pallet.


De namen maken het weer zoveel leuker dan dat het pallet al is. De standaard kleuren mis ik wel in dit pallet. Ik bedoel hiermee matt zwart en matt bruin. Omdat deze kleuren wel in het vorige pallet zaten vind ik het wel logisch dat ze niet in deze zitten en ook niet zo heel erg. En de kleuren zijn natuurlijk gekopieerd van het naked 3 pallet waar die kleuren dus gewoon niet in zitten.



De swatches lijken wat slecht maar dat komt alleen door de hele slechte foto en de lichte kleurtjes. Ook deze zijn namelijk stuk voor stuk prachtig en goed van kwaliteit.


Ik ben heel erg blij met dit pallet. Het zijn kleuren die ik vaak gebruik en heel erg mooi vind. Ook dit pallet bestelde ik op de webshop van Alice & Jo en ook deze kosten 6,57.


7 opmerkingen: