woensdag 6 augustus 2014

favorieten juli

Het is weer tijd voor de favorieten van juli. De tijd vliegt voorbij. Deze maand heb ik niet super veel favorieten maar wel een aantal hele leuke producten!

Als eerste het In the buff palette. Hier is een review van online gekomen. Ik heb deze sinds ik heb heb dagelijks gebruikt. Ik heb deze de afgelopen tijd ook meer gebruikt dan het in the nude palette maar ik merk wel dat ik nu wat meer het in the nude palette pak. Wie weet of die misschien in de volgende favorieten zit.
Het black suger masker van freeman was echt liefde op het eerste gezicht. Ik ben echt gek op scrub maskers en deze leek me ook super fijn. Hij doet echt iets voor mijn gezicht en het is een keer iets anders dan normaal.
Dit testertje kreeg ik laatst. Het is het la vie geurtje van Lancome. Ik vind dit echt een heerlijk geurtje en ik denk dat dit testertje het niet lang zal volhouden bij mij.
Ik weet niet of deze al eerder in een favorieten heeft gezeten maar de scandaleyes mascara van rimmel vind ik echt super fijn. Ik moest er in het begin erg aan wennen maar nu ben ik fan!
Laatst stond er al een review van online en nu zit hij in mijn favorieten! Het Catrice lipglossje. Het is niets bijzonders maar ik vind hem gewoon super fijn. Met al die bijzondere langhoudende lipglossjes van tegenwoordig heb ik af en toe wel een zin in iets niet zo bijzonder. Dit is gewoon een ouderwets fijn lipglossje die misschien geen uren blijft zitten maar die je gewoon in je tas gooit en mee neemt. En de kleur is super mooi.
Wat zijn jou favorieten?

1 opmerking: