maandag 4 augustus 2014

W7 in the buff palette

Het in the buff palette van W7 is een palette die al heel erg lang op mijn verlanglijstje stond. Gelukkig heb ik het bestellen van dit pallet uitgesteld tot er, voor mij erg onverwachts, nog een pallet uitkwam. Over dat pallet morgen meer vandaag het in the buff pallet.

Dit pallet is een duper van het naked 2 pallet van Urban Decay. Ik heb dat pallet niet en kan ze dus ook niet vergelijken. Ik review dit pallet gewoon als een individueel product.
De verpakking ziet er goed uit. Hij voelt stevig aan en ziet er natuurlijk uit als het naked 2 pallet.
Op het eerste gezicht ziet het pallet er super mooi uit. De natuurlijke tinten en een kwastje erbij. De kwast heeft aan de ene kant een spons applicator en aan de andere kant haartjes. De kant met de haartjes vind ik erg fijn om highlighter mee aan te brengen. De spons applicator heb ik er afgehaald.

De kleuren hebben allemaal een eigen naam en dat vind ik altijd echt een toevoeging aan een product. namen maken een product zoveel leuker dan alleen een nummer of helemaal niets.

De swatches vind ik heel erg mooi. Ik heb de swatches gemaakt toen ik het pallet al een tijdje in gebruik had. Ik wist dus eigenlijk al dat de oogschaduws stuk voor stuk prachtig zijn en erg veel pigment bevatte.
Met de oogschaduws valt heel erg fijn te werken. Ze brengen makkelijk aan en geven niet veel fall out. Je kunt de kleuren goed opbouwen op het ooglid.
 
Ik ben super blij met dit pallet. Ik heb hem besteld op de webshop Alice&Jo voor 6,57.

4 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een prima palette. Altijd leuk die dupes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren van dit palette vind ik echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de palette zelf ook maar deze gebruik ik meer in de herfst :)
    Gebruik nu de Nude versie ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie look en prachtig pallet! x

    BeantwoordenVerwijderen