dinsdag 19 augustus 2014

Tip: treacle moon

Ik denk dat veel van jullie al wel eens van dit merk hebben gehoord, toch lees en hoor ik er zelf niet heel erg veel over. Daarom leek het mij wel heel erg leuk om er toch iets over te schrijven. Vandaag dus een kort artikel over het merk Treacle Moon.

Treacle Moon is een merk dat bij de Albert Heijn XL te koop is. Het is een merk die hele leuke verpakkingen en aparte geuren heeft. Ik moest bij de verpakkingen wel een beetje denken aan philosophy maar dan wat speelser.
Dit merk test niet op dieren en zegt dit ook nooit te gaan doen. De producten bevatte ook geen dierlijke ingrediƫnten.
Er zijn 8 geuren die altijd verkrijgbaar zijn namelijk: that vanilla moment, the raspberry kiss, one ginger morning, mu coconut island, those lemonade lays, her mango thoughts , ices strawberry dreams en her lavender story. Aan de namen is natuurlijk af te lijden waar ze naar ruiken. Naast deze 8 geuren is er nog een Special edition namelijk Warm cinnamon nights.
De producten die je van dit merk kan krijgen zijn een handzeep, een body scrub, een douche gel en een body butter. Niet elke geur heeft alle producten. My coconut island is de enige geur die alle 4 de producten in zijn lijn heeft. Wel alle geuren hebben een douche gel.
Alle producten van dit merk kosten 4,95. Ik vind dit een hele leuke prijs! Voor meer informatie en alle verkooppunten kunnen jullie even naar hun website gaan www.treaclemoon.nl.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb er zelf ook heerlijke douchegels :)!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het wel al eens gezien maar het sprak me niet echt aan. misschien dat ik er wel eens iets van ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen