maandag 18 augustus 2014

Olaz foundation

 
Ik had al een hele tijd deze Olaz foundation liggen. Soms heb ik dat met producten dat mijn eerste indruk niet meteen verbazingwekkend is en dat ik ze dan een hele tijd laat liggen voor ik ze echt ga gebruiken. Eindelijk heb ik deze dan eens goed getest en is hij klaar voor een review.

De verpakking van deze foundation vind ik erg mooi en werkt hygiënisch en makkelijk. De verpakking is wel vrij groot waardoor hij niet ideaal is om mee te nemen.
Het pompje werkt echt super fijn. Je kunt heel erg goed doseren en pakt niet snel teveel. Ook is dit natuurlijk de makkelijkste en de meest  hygiënische vorm van verpakken.
De structuur van de foundation is heel erg fijn. Niet te vloeibaar en niet te dik. Hij  brengt heel erg fijn aan. De kleur is ook goed voor mij. Het is de lichtste kleur en ik denk dat deze wel te donker is voor de hele lichte huidjes.
De dekking is heel erg mooi. Het is een medium dekking.
Het enige nadeel wat ik kan vinden is dat het een best wel vettige foundation is. Heb je een hele droge huid dan is dit heel erg fijn. Je zal hiermee niet snel je droge plekjes benadrukken. Mijn huid blijft toch best wel glimmen met deze foundation en dat vind ik jammer.
Dit is echt een foundation voor in de winter en ga hem daarom nog even wegleggen. In de winter lijkt hij me wel erg fijn! Hij kosten 6 euro bij de Big bazar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten