donderdag 21 augustus 2014

Revlon creme

De revlon 24 uur crème is al heel erg lang in de aanbieding bij vele drogisterijen. Toch kocht ik hem nooit. Tot ik hem bij de budget topper tegen kwam voor maar 2 euro. Toen kon ik hem echt niet meer laten liggen.

Ik schreef vorige week over crèmes in potten. Dat ik ze niet meer ging kopen. Ik denk dan ook dat dit de laatste review is over een crème in een pot. Daarmee kom ik meteen bij de verpakking. Ik had hem veel liever gezien in een tube.
Er zit een bescherm plastic over de crème wat ik vel weer fijn vind. Zo zit de dop niet helemaal onder met het product. 
Het product is erg vol. Ik vind dit een hele fijne crème om te gebruiken als nachtcrème. Hij voed heel erg goed maar laat mijn huid ook een beetje glimmen en trekt niet al te snel in. Daarom gebruik ik het echt als nachtcrème. Omdat het niet echt een vettige crème is maar gewoon een goed hydraterende crème is dit zowel voor de wat vettige huid als voor de droge huid een goede crème.
Ik kocht hem bij de budget topper maar ook bij de Etos en bij de Kruidvat is dit product nog steeds te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten