vrijdag 22 augustus 2014

Agenda 2014/2015

Een nieuw schooljaar betekend natuurlijk ook weer een nieuwe agenda. Ik ga zelf altijd mee met het schooljaar en niet met nieuwjaar dus ik heb nu weer een nieuwe agenda nodig. Persoonlijk vind ik het leuk om bij andere te zien wat ze graag gebruiken als agenda dus leek het mij leuk om ook te laten zien wat ik gebruik.

Eigenlijk heb ik elk jaar dezelfde agenda alleen ziet deze er elk jaar weer anders uit. Ook dit jaar heb ik weer de simpele Hema agenda gekocht. Deze agenda vind ik gewoon super fijn omdat er niet teveel bij zit zoals leuke verhaaltjes of foto’s. Het is gewoon een agenda waarin je alles makkelijk en overzichtelijk kunt plannen, met wat notitie ruimte, plek voor je rooster en het bijhouden van je cijfers (Ik gebruik dat echt).
Wat ik ook fijn vind aan deze agenda is dat dit de enige agenda is die bij mij niet in het midden van het jaar uit elkaar begint te vallen. Deze blijft gewoon het hele jaar netjes en mooi bij elkaar en aan elkaar vast zitten. Ook het elastiek vind ik handig. Zo weet ik zeker dat hij niet open ligt in mijn tas en zo kan ik er ook nog briefjes in stoppen zonder dat die eruit vallen.
Dit jaar vind ik hem er heel erg leuk uitzien en ik ga er daarom ook niets aan veranderen. Vorig jaar vond ik hem niet zo mooi. Maar gelukkig kun je ook je eigen voorkant maken. Deze kun je er gewoon inschuiven. Ik ga dat zoals ik net al zij niet doen dit jaar.
En als laatste is de prijs ook nog een groot voordeel. Deze koste ongeveer 5 euro. Ik vind het dan ook echt onzin om 12 euro uit te geven voor een agenda die midden in het jaar uit elkaar valt. Deze is gewoon fijn en goedkoop.
Wat gebruiken jullie voor agenda?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten