dinsdag 26 augustus 2014

OOTD

Vandaag plaats ik een artikel over iets wat ik nog niet eerder heb gedaan namelijk een outfit of the day. Ik maak er eigenlijk nooit een maar vind het nu wel leuk om mijn moeder af en toe eens een foto te laten maken van wat ik die dag draag.

De outfit die ik op de foto aanhad komt bijna helemaal bij de coolcat vandaan. Normaal ben ik niet zo van het compleet kopieeren van de etalage maar deze outfit vond ik echt super leuk. Het rokje is een zwart wit rokje met een aztec print. Hij komt iets boven de knie wat ik een hele fijne lengte vind. Hij is niet zo kort dat het ongemakkelijk word maar hij is toch ook zeker niet lang en komt nog boven de knie.
Het topje hoort eigenlijkkorter. Bij deze outfit was het de bedoeling dat je net een stukje buik ziet. Ik hou er niet zo van dus ben voor een maatje groter gegaan. Zo valt hij met over het rokje heen. Dit vind ik toch prettiger.

De schoenen die ik eronder draag komen van de van haren. Ik noem ze mijn nep vanz. Ze lijken er heel erg op. Het zijn gewoon simpele zwarte gympen die overal onder passen.
Wat vinden jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten