woensdag 27 augustus 2014

Victoria Secret body lotion

De actie bij de Etos op de Victoria Secret producten heb ik niet aan mij voorbij laten gaan. Ik kocht onder andere deze body lotion.

De verpakking vind ik echt heel erg mooi. de vorm maar ook alle kleuren die allemaal in deze verpakking zitten.
De dop vind ik heel erg fijn. Hij sluit goed en gaat niet zo maar open. Ook kun je het product goed doseren en je pakt niet snel te veel.
De body lotion heeft een hele fijne structuur en brengt heel erg fijn aan. het is een body lotion met een best wel sterke geur die ook wel even blijft hangen. Ik vind dit wel erg fijn zo af en toe. De geur blijft ook zonder bijpassende parfum erg fijn en best wel lang hangen. Het is niet te veel aanwezig maar je ruikt hem toch.
Voeden doet hij zeker wel maar zoals het al staat aangegeven is het wel een body lotion en geen body butter. Ik vind het wel een erg fijne lotion.
Ik ben erg blij dat ik deze heb weten te scoren! Ik zie af en toe nog steeds body lotions staan van de actie bij sommige Etos filialen dus mocht je er nog een tegenkomen dan zou ik er zeker nog een meenemen! Voor deze body lotion betaalde ik 8,99.

2 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit. jammer hier geen Victoria secret te vinden ( of een Etos die het soms verkoopt ) x

    BeantwoordenVerwijderen