zaterdag 30 augustus 2014

ooglook

Soms maak ik een ooglook en dan ben ik zo blij met het resultaat dat ik er maar foto’s van neem. Ik vind het persoonlijk erg moeilijk om een ooglook mooi op de foto te krijgen.  Het lijkt er dan al snel op dat er gewoon 1 kleur op mijn ooglid zit. Dit is dan ook de reden dat ik niet super vaak ooglooks plaats.

De ooglook die ik deze keer heb gemaakt is heel erg neutraal en perfect voor elke gelegenheid. Het is een hele warme ooglook. Ik heb een hele simpele en dunne eyeliner gemaakt maar je kunt er ook een dikkere eyeliner van maken met een wing om de look nog iets heftiger te maken.

Voor deze look heb ik het W7 in the buff palette gebruikt. Een palette die ik de laatste tijd heel erg veel gebruik. De eyeliner is van paris memories. Als mascara draag ik de scandeleyes mascara van rimmel.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten