vrijdag 29 augustus 2014

Essence wave goddes nagellak

Eindelijk lag de wave goddess collectie in de winkels! Ik heb er wat leuke dingen van gekocht waaronder dit nagellakje. Ik besloot er maar 1 mee te nemen en ging voor dit mooie blauwe kleurtje.

De verpakking vond ik heel erg leuk! Eigenlijk is hij heel erg simpel maar de blauwe band om de dop heen maakt hem toch wel heel erg leuk. Op deze kleur staat er yolo. Op de roze nagellak staat love, op de gele early bird en op de donker blauwe wave goddess.
Het kwastje is wat dunner dan ik normaal gewend ben van essence. Eerlijk gezegd vind ik de kwastjes die ze normaal hebben veel fijner. Deze lakt ook niet verkeerd maar ik hou meer van wat dikkere kwastjes.
De kleur vind ik echt heel erg mooi op mijn nagels! Heel anders dan ik verwacht had maar echt prachtig! Een blauwe kleur die je niet zo heel vaak voorbij ziet komen.
Ik ben heel erg blij met het lakje! Ze kosten 1,89. wat vinden jullie van de collectie?

2 opmerkingen: