vrijdag 1 augustus 2014

Favorieten nagelverzorging

Eerder schreef ik al een artikel over mijn favorieten nagellakjes. Vandaag is het de beurt aan de nagelverzorging. Voor mij is nagelverzorging er belangrijk. Verzorg ik mijn nagels niet dan breken ze binnen een mum van tijd af en zien ze er niet meer mooi uit. Ik heb van mezelf gewoon geen mooie en sterke nagels.

Nagelolie gebruik ik echt heel erg vaak. Het liefst verzorg ik mijn nagels 3 keer per week uitgebreid en daar hoort nagelolie bij. Ik heb drie favorieten nagelolie en.
Als eerste de nagel olie pen van Essence. Deze brengt super makkelijk aan en de olie trekt snel in. Ik vind dit een fijne olie om tussendoor op mijn nagels te smeren.
De nagel olie van de Kruidvat gebruik ik meer als treatment. Deze werkt ook super brengt makkelijk aan en doet echt iets voor mijn nagels. Wel is het een must have om deze er na gebruik af te wassen. Hij trekt wat minder snel in en er zal een vettig laagje op je nagels blijven zitten. Ik breng hier wel wat meer van aan dan van de olie van essence.
En als laatste de OPI nagelolie. Deze is een beetje hetzelfde als die van essence maar deze is net iets vettiger en trekt wat minder snel in.
Lemony flutter is echt de redding van mijn nagels geweest. Ik smeer dit spul dagelijks op mijn nagelriemen. Mijn nagelriemen worden er acht en soepeler van. Mijn nagels zijn daardoor ook veel sterker en groeien beter omdat ze minder snel afbreken.
En als laatst alweer de nagel hardener van Herome. De beste nagel hardener die ik ooit heb gehad. Hij is wat prijzig maar wel heel erg fijn! En persoonlijk koop ik hem altijd in een 1 plus 1 gratis actie dan valt de prijs ook nog wel mee.
Wat gebruiken jullie graag als nagelverzorging?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten