donderdag 31 juli 2014

Essence glossy lipbalms

Vandaag heb ik een soort van tip artikel voor jullie. Ik kreeg een tijdje terug namelijk 3 hele leuke producten die mij herinnerde aan de ander varianten die ik hier al van had. Ik was ze even vergeten maar heb ze zeker herontdekt en wilde jullie ze ook laten herontdekken.

Ik heb het over de glossy lipbalms van Essence. De simpele lippenbalsems met een lekker smaakje en een leuk kleurtje in een tube. Ik denk dat alhoewel de lipsticks en lipglossjes steeds beter worden we deze simpele producten in een tube niet kunnen missen in onze tas. Ze zijn zo handig en schattig om bij ons te dragen en natuurlijk onze redder in nood bij droge lippen.
De glossy lipbalms van Essence komen in 5 verschillende smaken waar ik er nu 4 van heb. Ik heb ook nog 1 uit de vorige collectie van Essence. De smaken die nu in de winkel liggen zijn mango icecream, strawberry cheesecake, berry sorbet, cherry brownie en degene die ik niet heb mint drop. Apple pie kunnen jullie op de foto nog wel zien maar is niet meer te koop.
De smaken zijn super leuk en ze zijn ook echt heel erg lekker. apple pie vind ik zelf wat minder mooi en lekker ruiken maar die is dan ook niet meer te koop. Dit zijn wat mij betreft echte must haves voor in je tas.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er inderdaad heerlijk uit :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er inderdaad schattig uit! Ik heb er ook eentje en dat is Apple Pie. Ik zou er nog wel meer willen hebben, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er één in Mango Icecream en die is geweldig! gebruik ik elke dag! x

    BeantwoordenVerwijderen