zaterdag 9 augustus 2014

Eyeliner update

Aangezien ik een hele tijd terug vertelde dat ik meer ging oefenen met eyeliner en ik vorige week in mijn back to basic eyeliner artikel vertelde dat oefenen heel erg belangrijk is leek het mij wel weer eens tijd om een update te geven hoe het nu gaat met eyeliner. Kan ik het nu beter? of moet ik nog even blijven oefenen.

Eerst zetten ik altijd met een potloodje een vaag lijntje boven mijn ogen. Ik vond een winged eyeliner super mooi en zag zelf ook wel dat dat nooit ging gebeuren als ik maar met dat potloodje bezig bleef. Ik heb daarom het potloodje ingewisseld voor een vloeibare eyeliner en ben gaan oefenen.
De normale lijntje boven mijn wimpers gaan nu erg goed. Ik zet ze eigenlijk alleen nog maar met vloeibare eyeliner. Ze zijn zwarter en strakker. Het ziet er een stuk beter uit.
De wing gaat ook goed maar kan nog wel wat beter. Het enige waar ik nog problemen mee heb ik om ze gelijk te krijgen. Ik heb daarom meestal ook nog wel wat remover nodig als ik een wing ga maken. Toch kost het me niet super veel tijd en 1 keer schoonmaken tot er twee mooie en gelijke wings op mijn ogen zitten.
Ik ben tevreden en blijf nog even door oefenen! Kunnen jullie een wing maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten