vrijdag 8 augustus 2014

Ciathe nagellak

Ik had dit product al een tijdje zien staan en vond hem vanaf het begin af aan al schattig. Omdat mijn moeder hem ook zo leuk vond wilde ze de prijs wel delen en besloot ik hem eindelijk mee te nemen.

De verpakking is natuurlijk super leuk. Ze hebben twee verschillende soorten maar ik vond dat de pastel tinten beter bij mij paste. De flesjes zijn wat kleiner dan als je er een per stuk zou kopen. De grotere flesjes kosten 10 euro per stuk.
Op de achterkant staan de namen van de kleuren. Dollface (nude), paper doll (wit), baby doll (roze), poppet (paars) en sweet pea (groen).
Hier zien jullie de eerste kleur dollface. Het is echt een nude kleurtje voor een wat lichtere huid. Ik vind dit altijd wel heel erg mooi maar vond het wel moeilijk om een mooi nude kleurtje te vinden. Gelukkig heb ik hem eindelijk gevonden.
De nagellaken hebben allemaal een matte finish. Ik vind dit zelf heel erg handig omdat deze lakken heel erg snel drogen en makkelijk aanbrengen. Of je een matte finish mooi vind of niet maakt helemaal niets uit. breng je een top coat aan word de lak gewoon glanzend. Wil je de nagellak matt houden kun je het zo laten of een matte topcoat gebruiken.
Paper doll is een spierwitte kleur. een kleur die hot is nu. Ik moet zeggen dat ik hier nooit zo weg van was. Ik moet zeggen dat toen ik hem eenmaal op mijn nagels had dat ik het toch wel mooi vond. Toch denk ik dat ik deze lak meer ga gebruiken voor bijvoorbeeld een french manicure.
Baby doll de roze kleur kan natuurlijk niet ontbreken in dit snoepige setje. Het is een hele mooie lichte kleur roze wat ik persoonlijk heel erg mooi vind. De swatches zijn trouwens een beetje slordig aangebracht en dat kun je bij deze een beetje terug zien. Let daar niet op als je ze gewoon netjes aanbrengt dan zal je een egale nagellak krijgen.
Poppet is een paarse lak. Ik ben persoonlijk gek op paarse nagellak! Het maakt niet uit of het heel diep donker paars is of zoals deze heel erg licht pastel paars. Ik ben er allemaal gek op.
En als laatste sweet pea, een van mijn favorieten uit deze set. De groene kleur is licht maar echt duidelijk groen. Ook al is het een pastel kleur kan deze nog best wel opvallend zijn.
Ik vind het super leuk om zo kennis te kunnen maken met de Ciate lakjes. Ik vind ze allemaal erg mooi en het geheel is heel erg schattig. Ik kocht deze set bij de Ici paris XL voor ongeveer 19 euro. Hou je niet van pastel dan is er nog een andere set zonder pastel tinten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten