maandag 11 augustus 2014

Chicken poop lippenbalsem

 

Vorige week schreef ik over het in the buff en over het in the nude palette van W7. Bij deze twee palette bestelde ik nog een lippenbalsem van een heel erg merkwaardig merk. De lippenbalsem komt van het merk Chicken poop.

Er zijn twee verschillende lippenbalsems van dit merk. Wat het verschil precies is weet ik niet maar ik heb de lipjunk versie.

De verpakking is erg neutraal en ik vind het een fijne verpakking. Hij ziet er best wel leuk uit en is handig om mee te nemen. De merknaam staat er best wel groot op wat soms voor hele rare blikken kan zorgen.

Natuurlijk zit er geen poep in deze lippenbalsem. Toen ik naar de ingrediënten keek was ik heel erg verbaasd. Wat een goeie ingrediënten zitten er in dit product! Ingredients: avocado oil, beeswax, jojoba oil, lavender essntial oil, sweet orange essential oil, vitamin E.

Omdat het uit heel veel oliën bestaat word de lippenbalsem meteen heel erg zacht als hij in aanraking komt met de warmte van je lippen. Hij smeert daardoor heerlijk uit en voelt prettig aan. De geur vind ik echt heerlijk. Ik moest een beetje aan Lush denken toen ik deze geur voor het eerst rook. Al heb ik ook op internet gelezen dat je echt van de geur moet houden en er ook mensen zijn die hem niet zo lekker vinden.

Laat je vooral niet afschikken door de naam van dit product want hij is echt heerlijk in gebruik! Hij maakt mijn droge lippen weer heerlijk zacht. Deze lippenbalsem en de andere variant hiervan kosten nu maar 1 euro op de webshop van Alice&Jo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten