vrijdag 15 augustus 2014

beautyboeken

Vandaag heb ik een soort van tip voor jullie. Ik ben zelf dol op beauty boeken maar koop er eigenlijk bijna nooit 1. Ik heb er 1 zelf aangeschaft en dat is die van Cynthia. Vind jij beauty boeken ook zo leuk, lees dan snel verder?

Wil jij nou wat boeken die over beauty gaan ga dan gewoon een keer naar de bibliotheek. Misschien had je er nog niet eerder aan gedacht, maar deze heeft natuurlijk ook gewoon boeken die over beauty gaan. Soms hele informatieve boeken, en soms boeken waar je veel inspiratie uit kan halen.
Zo heb je een aantal boeken over nail art. Je kunt hier heel veel inspiratie opdoen als je even niet meer weet hoe je je nagels wilt gaan lakken. Maar je kunt natuurlijk ook dit boek lenen om het echt te leren en te kunnen oefenen met nail art.
Je heb boeken over fashion. Welke kleding past het beste bij jou figuur en welke kleuren passen er bij je. Alles kun je vinden in deze boeken. Ook hier kun je weer inspiratie uit halen over hoe je bijvoorbeeld je oude kleding omtovert in iets nieuws of gewoon inspiratie voor een nieuwe outfit.
Ook kun je boeken vinden die iets dieper ingaan op de term beauty. Bijvoorbeeld de geschiedenis van beauty. Hoe zagen mensen dat vroeger en wat deden vrouwen toen om er op hun best uit te zien. Beauty in verschillende landen. Of bijvoorbeeld boeken over tatoeages of plastische chirurgie.
En als laatste echt boeken over make-up. Je kunt boeken halen met veel oogschaduw looks die je kan na maken en waar je weer inspiratie uit kunt halen. Ook heb je boeken die echt veel informatie bevatten over alle onderwerpen rondom make-up en beauty. Natuurlijk zijn er ook nog boeken over inner beauty.
Lenen jullie wel eens boeken over beauty?

1 opmerking:

  1. Ik heb Beauty van Lauren Conrad en vind het echt een geweldig boek. In een half jaar tijd heb ik 'm al twee keer gelezen en soms pak ik 'm er wel eens bij als ik met iets bezig ben. Beauty van Cynthia wil ik ook graag hebben. Hij staat ook bij ons in de bieb, maar zo'n mooi beauty boek is toch leuker om als nieuw te hebben vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen