zaterdag 23 augustus 2014

Mijn favorieten blogs

Blogs lezen vind ik echt heerlijk om te doen. Ik vind het echt super leuk om bij veel verschillende bloggers artikelen te lezen en om telkens weer nieuwe bloggers te ontdekken. Toch heb ik natuurlijk wel een aantal favorieten blogs die ik echt volg en deze wil ik vandaag met jullie delen.

 
Ik begin met de grootste beauty blogger van Nederland Macha van Beautygloss. Wie kent haar nou niet. Ik volg haar echt al heel erg lang. Ik volg haar sinds mijn twaalfde, dat is alweer 4 jaar. Ik vond een van haar eerste filmpjes en ben toen al haar filmpjes gaan bekijken. Sinds dien volg ik haar blog ook elke dag weer.
Teskuh van teskuh.nl is denk ik de blog die ik echt als aller eerste vond. Wat ik heel erg leuk vind aan haar is dat ze voor mijn gevoel heel erg haarzelf blijft in filmpjes en op haar blog. Ze schrijft heel veelzijdig en is ook nog erg jong. De rest van de bloggers die ik laat zien zijn ook nog jong maar net een stukje ouder. Omdat ik zelf ook nog erg jong ben vind ik het daarom leuk om van een jonger persoon te lezen.
Vera van Veracamilla is denk ik wel mijn nummer 1 uit dit rijtje. Zij ik denk ik? Nou ik weet het wel zeker. Als ik zie dat er nieuwe artikelen zijn klik ik als eerst die van Vera aan. Eigenlijk vind ik alles waarover zij schrijft gewoon heel erg boeiend. Haar foto’s zijn echt prachtig en ik vind haar schijfstijl ook heel erg leuk.
De laatste alweer is Cynthia van misslipgloss. Een blog die ik al heel erg lang ken en wel een beetje volgde maar toch nog niet zo heel erg lang elke dag volg. Cynthia schrijft wat meer voor een at oudere doelgroep dan 16. Ze schrijft meer over duurdere producten. Toch ben ik sinds ik haar boek heb gelezen ook echt haar blog gaan volgen en vind ik ook haar blog super leuk. Vooral de lange reviews die zij schrijft zijn heel erg goed en duidelijk. Har schrijfstijl is erg fijn en makkelijk door te lezen en ze ziet er altijd geweldig uit!(natuurlijk net als alle andere bloggers).
Wat zijn jullie favorieten?

1 opmerking:

  1. leuk artikel! ik ben het er ook mee over eens dat VeraCamilla echt mooie foto maakt en boeiend schrijft! mijn favorieten zijn ook Mascha, Teskuh, BeautyLab en natuurlijk VeraCamilla!

    BeantwoordenVerwijderen